یا امام حسین علیه السلام
یا امام حسین علیه السلام
حسین بیشتر از آب تشنه لبیک بود اما افسوس بجای افکارش زخمهای تنش را نشانمان دادن و بزرگترین درد او را بی آبی معرفی کردند

امام حسین(ع): ای مردم شما را به تقوای الهی سفارش میکنم و از (گناه کردن) در ایامش بر حذر دارم...در مدت عمر به سلامت و تندرستی جسم پیشی گیرید... و از کسانی مباشید که بر گناه بندگان بیم دارند و خود از عقوبت گناه خویش اسوده خاطرند.

امام حسین(ع): شکر تو بر نعمت گذشته، زمینه ساز نعمت اینده است.

امام حسین(ع): با گذشت ترین مردم کسی است که در اوج قدرت گذشت کند.

امام حسین(ع): ای مردم شما را به تقوای الهی سفارش میکنم و از (گناه کردن) در ایامش بر حذر دارم...در مدت عمر به سلامت و تندرستی جسم پیشی گیرید... و از کسانی مباشید که بر گناه بندگان بیم دارند و خود از عقوبت گناه خویش اسوده خاطرند.

امام حسین(ع): کسی که لباس مسخره بپوشد در روز قیامت خداوند از او روی بر میگرداند.

امام حسین(ع): هرکه خداوند را آن گونه که سزاوار اوست بندگی کند خداوند بیش از ارزوها و کفایتش به عطا می کند .

امام حسین(ع):چیزی را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد

امام حسین(ع): عاجز ترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.

امام حسین(ع): شکر تو بر نعمت گذشته، زمینه ساز نعمت اینده است.

امام حسین(ع): ای مردم شما را به تقوای الهی سفارش میکنم و از (گناه کردن) در ایامش بر حذر دارم...در مدت عمر به سلامت و تندرستی جسم پیشی گیرید... و از کسانی مباشید که بر گناه بندگان بیم دارند و خود از عقوبت گناه خویش اسوده خاطرند.

امام حسین(ع): هرکه خداوند را آن گونه که سزاوار اوست بندگی کند خداوند بیش از ارزوها و کفایتش به عطا می کند .

امام حسین(ع): کسی در دنیا در امان نیست, مگر کسی که در دنیا ترس از خدا در دل داشته باشد.

امام حسین(ع): با گذشت ترین مردم کسی است که در اوج قدرت گذشت کند.

 



نظرات شما عزیزان:

nahid
ساعت14:10---28 آبان 1391
یا حسین(ع)

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ جمعه 26 آبان 1391برچسب:, توسط سجاد شکری